Kaikille asiakkaille tarkoitetut online-palvelut

Oma Lowell – itsepalvelukanava laskujen maksuasioihin

Tarjoamme käyttöösi Oma Lowell -palvelun, jossa voit tarkastella ja hoitaa entistä joustavammin Nivoksen laskuihin liittyviä asioita.

Online-palvelu sähköasiakkaillemme

esimerkkikuvia uudesta Nivos Onlinen raporteista
Nivos Online -palvelu
Sähköasiakkaanamme saat käyttöösi Nivos Online -palvelun, joka korvaa aiemman Tasku Online -palvelun. Uusi palvelu tarjoaa sinulle entistä monipuolisemman raporttikattauksen sähkökulutuksestasi.
Kuvassa kirjaimet Q A joka tarkoittaa kysymyksiä ja vastauksia
Nivos Online - Usein kysytyt kysymykset
Täältä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Esimerkiksi ohjeet miten saat yrityskohteet näkyviin oman tilisi alle.

Vesiasiakkaillemme tarkoitetut online-palvelut

Vesimittarilukeman ilmoittaminen ja seuranta

Vesi Taskussa voit ilmoittaa vesimittarin lukeman ja seurata vedenkulutustasi sähköisistä palveluistamme. Pyydämme lukeman kerran vuodessa, mutta säännöllinen seuranta lkemien ilmoittaminen kannattaa.

Valokuitu- ja kaapeli-TV-asiakkaillemme tarkoitetut palvelut

Kirjaudu webmailiin

Onko sinulla sähköpostiosoite meiltä? Voit kirjautua sähköpostiisi tästä.

Kirjaudu omahallintaan

Haluatko tehdä muutoksia TV-tuotteisiisi? Kirjaudu tästä ja tee tarvittavat muutokset. Unohtuneen salasanan voi pyytää nettituesta.

Asiakaspalvelu

Sähkö- ja vesiasioiden puhelinasiakaspalvelu

ma - pe klo 8 - 16, puh. 019 689 955
ja asiakaspalvelu@nivos.fi

Nettituki (tietoliikenne ja kaapeli-TV asiat)

ma - to klo 8 - 16 ja pe klo 8 - 15
puh. 019 689 944 tai nettituki@nivos.fi

24/7 Päivystyspalvelu

Päivystyspalvelumme vastaa sinulle kaikissa energiaan, veteen ja valokuituun liittyvissä häiriötilanteissa
puh. 050 386 3900

Tilaa uutiskirje

Kuvassa mies ja nainen lukee paperia