Tämä voi johtua useammasta syystä:
Edustettava on pyytänyt poistamaan edustusoikeuden
Edustettavan käyttöpaikka on vaihtunut
Edustusoikeus annetaan aina asiakasnumerolle ja halutulle käyttöpaikalle. Jos asiakasnumeroon liitetty käyttöpaikka myöhemmin muuttuu (muutto), tulee näille käyttöpaikoille pyytää uusi edustusoikeus.
Edustettavan käyttöpaikan sopimus on vaihtunut toiselle asiakasnumerolle (esim. perheenjäseneltä toiselle)
Edustusoikeus annetaan aina asiakasnumerolle ja halutulle käyttöpaikalle. Jos käyttöpaikkaan liitetty asiakasnumero myöhemmin muuttuu, tulee näille käyttöpaikoille pyytää uusi edustusoikeus.
Olet mahdollisesti itse poistanut edustettavan kohteen
Edustettavia käyttöpaikkoja on mahdollista poistaa itse. Tämä tapahtuu omista asetuksista käyttöpaikat välilehden alta.
Huom! Jos asiakasnumeroon liitetty käyttöpaikka myöhemmin muuttuu tai siihen lisätään uusia käyttöpaikkoja, tulee näille käyttöpaikoille pyytää uusi edustusoikeus
Asiakaspalvelumme: @email tai puh. 019 689 955 (ma-pe klo 8-16).