Harmin paikka! Osa asiakkaistamme on saanut saman laskun kahteen kertaan

Päivitetty 17.3.2021

Yrittäessämme auttaa eksyneitä laskuja perille kävi niin, että osa asiakkaistamme sai saman laskun kahteen kertaan. Ei hätää! Kahteen kertaan ei tarvitse maksaa, voitte maksaa sen laskun, jossa on myöhäisempi eräpäivä. Voimassaoleva eräpäivä on 31.03.2021.

Tuplalaskuja on tullut e-laskun tai verkkolaskun valinneille asiakkaillemme. Voitte poistaa myöhemmin tulleen laskun, voimassaoleva eräpäivä on 31.03.2021.

Jos olet ehtinyt jo maksamaan laskun kahteen kertaan, suoritus näkyy ylisuorituksena reskontrassamme  ja se hyvittää seuraavaa vesilaskua. Jos haluat ylisuorituksen palautuksena tilillesi, voit ilmoittaa meille tilinumeron, niin laitamme sen palautukseen.

Pahoittelemme aiheutunutta häiriötä.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Harmin paikka! Vesilaskumme sekä osa sähkölaskuista ovat eksyneet digipolulla eivätkä ole päätyneet asiakkaidemme postilaatikkoon. Laskutuskumppanimme on korjannut virheen ja eksyneet laskut on nyt saatu eteenpäin. 

Laskujen eräpäivää on siirretty 31.3.2021 asti automaattisesti.

Pahoittelemme aiheutunutta häiriötä.