Jos sinulla on kanssamme vain sähköverkkosopimus ja käytössäsi on e-laskutilaus tai suoramaksu, lue lisää!

Olemme päivittäneet asiakastietojärjestelmäämme marraskuun aikana. Jos sinulla on kanssamme vain sähköverkkosopimus (sähkönsiirto) ja käytössäsi on e-laskutilaus tai suoramaksusopimus, ne tulee uusia pankkisi kanssa.

E-laskujesi laskutusaihe muuttuu jatkossa muotoon ”sähkönsiirtolaskut” ja tästä johtuen sinun tulee uusia e-laskutilauksesi. Helpottaaksemme e-laskutilauksesi uusimista, lähetämme e-laskun vastaanottoehdotuksen verkkopankkiisi. Hyväksymällä vastaanottoehdotuksen verkkopankissasi joulukuun alkuun mennessä, saat jatkossakin sähkönsiirtoa koskevat laskusi e-laskuna. Huomaathan, että e-laskun vastaanottoehdotus on voimassa verkkopankissasi vain 30 päivän ajan. Sen jälkeen vastaanottoehdotus poistuu automaattisesti ja e-laskutilaus tulee tehdä itse verkkopankissa.

Jos käytössäsi on ollut sähköverkkolaskujen suoramaksusopimus pankkisi kanssa ja haluat jatkossakin laskut suoraveloitukseen, sinun tulee uusia suoramaksusopimuksesi. Ota yhteyttä omaan pankkiisi.

Pahoittelemme vilpittömästi aiheutunutta vaivaa! Mikäli kaipaat lisätietoja, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 019 689 955.