Tasku online on käytettävissä - osalla asiakkaista esiintyy kulutustietojen raporteissa ongelmia

Taustajärjestelmien muutoksista johtuen osalla asiakkaista on kulutustietojen raporteissa ongelmia:

  • Osalle asiakkaista ilmestyy uusi kirjautumisikkuna. Uudelleenkirjautuminen ei tästä onnistu eikä kulutusraportteja saa nähtäville.
  • Osalla asiakkaista, joilla on useampia käyttöpaikkoja raportit ovat puutteellisia ja nähtävillä on vain osa käyttöpaikkojen tiedoista.

Pyrimme korjaamaan ongelmat mahdollisimman pian. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa harmia.

 

Tasku online-palvelussa käyttökatko 10.11 klo. 15.00 alkaen

Päivitys 11.11.2021

Tasku online-palvelu on vielä tämän päivän kiinni. Pyrimme avaamaan palvelun perjantaina 12.10 klo 10.00 aikoihin. Pahoittelemme asiaa.

10.11.2021

Uudistamme taustajärjestelmiämme tällä viikolla ja tästä johtuen Tasku online-palvelu on tilapäisesti pois käytöstä. Käyttökatko alkaa 10.11 klo 15.00 ja päättyy arviolta 11.11.2021 klo. 16.00. Katkoksen jälkeen osalla asiakkaista saattaa puuttua historianäkymä sähkön kulutustiedoissa. Pyrimme korjaamaan tämän viimeistään ensi viikon aikana. 

Jos tarvitset laskusta kopion, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puh. 019 689 955 tai @email ma - pe klo 8 - 18.

Laskujen maksamiseen liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä laskutuspalveluumme puh. 02 2700 390 tai @email ma-pe klo 8 - 20 ja la klo 10 - 15.
 

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa.

 

 

Kuvassa on Nivoksen asiantuntija Enni Kalenius
Olipa asiasi pieni tai suuri, me hoidamme sen!
019 689 955
@email

Ota yhteyttä!